Regulamin sklepu ważny do 25.12.2014

Sklep internetowy C4i dostępny pod adresem www.c4i.com.pl, prowadzony jest przez  firmę C4i. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, przy ul. Jagiellońskiej 76. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 7281146459, Regon: 14044640.

Regulamin zakupów

  1. Sklep internetowy C4i prowadzi sprzedaż dla firm oraz detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane  przez stronę http://www.c4i.com.pl
  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie C4i są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych C4i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie stanowią oferty w myśl kodeksu cywilnego, a kliknięcie "zamawiam" stanowi jedynie potwierdzenie rezerwacji produktu. Do potwierdzenia ceny dochodzi po weryfikacji zamówienia przez personel sklepu, a do umowy kupna sprzedaży przy odbiorze produktu przez klienta potwierdzonej jego podpisem na dokumencie.

  4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy faktury VAT lub paragon.
  5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich (DPD, UPS, ArrowsService). Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi podczas zakupu, zobacz cennik kosztów transportu, dotyczący wysyłki na terenie Polski. Możliwa jest także wysyłka zamówionego towaru za granicę po uprzedniej wycenie kosztów. Możemy odmówić wysyłki za granicę, jeśli wiążą się z nią dodatkowe koszty związane np. z odprawą celną.
  6. Możliwe są następujące formy płatności:

    • Za pobraniem - gotówką kurierowi  przy odbiorze towaru. UWAGA: ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD TEJ FORMY PŁATNOŚCI DLA KONKRETNEGO KLIENTA lub PRODUKTU.

    • Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym magazynie, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto w Multibanku, paczka jest pakowana i wysyłana.

    • Płatność kartą - akceptujemy płatności poprzez serwis Platnosci.pl
      Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, za pomocą serwisu Platnosci.pl. Serwis Platnosci.pl umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków. Towar zostanie wysłany do Ciebie dopiero po jego opłaceniu.platnoscipl09.gif
    platnoscipl-akceptacja.gif

     

    • Odbiór osobisty w biurze C4i- i płatność gotówką WYŁĄCZNE PO TELEFONICZNYM UZGOODNIENIU TERMINU
  7. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, C4i zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem.
  8. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia do chwili skompletowania zamówionego towaru i przygotowania go do wysyłki. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.
  9. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy

    W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej (kiedy taka płatność będzie umożliwiona). Przesyłki nadane firmą kurierską, dostarczane są zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.

  10. Dokładamy wszelkich starań, aby Klienci byli poinformowani o nadaniu przesyłki. Po nadaniu towaru, wysyłany jest email z podanym numerem przesyłki.
  11. W przypadku realizacji praw gwarancyjnych przez Klienta  i wysłania przez Klienta produktu do sprawdzenia przez C4i Ziova Shop, Klient zobowiązuje się do pokrycia kosztów sprawdzenia urządzenia przez C4i Ziova Shop (koszt zależy od produktu i od rodziaju usterki i wynosi minimum 60 zł +VAT), a także kosztów przesyłki zwrotnej o ile reklamowany towar okaże się być sprawny. Powyższa uwaga dotyczy wyłącznie reklamacji zgłaszanych przez firmy, nie dotyczy zamówień konsumenckich.
  12. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.  Towar posiadający gwarancję serwisu C4i należy wysłać do C4i firmą kurierską UPS lub DPD na adres 03-301 Warszawa, Jagiellońska 76, C4i Consultants for Industry PO OTRZYMANIU NR RMA. W tym celu prosimy skontaktować się z naszą firmą celem uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego RMA. Numer RMA należy dopisać na liście przewozowym przesyłki w polu "instrukcje specjalne". Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt C4i .

  13. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
  14. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, po uzyskaniu  numeru RMA, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej DPD/UPS na adres Jagiellońska 76, 03-301 Warszawa, C4i. W tym celu prosimy skontaktować się z naszą firmą celem uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego RMA.
  15. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
  16. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądanie za uzasadnione.
  17. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko produktów nie noszących śladów użytkowania w oryginalnym opakowaniu i nie dotyczy oprogramowania. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny na magazynach sklepu, nowy towar zostanie wysłany w ciągu 2 dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe, sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartości ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.
  18. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszt dostawy do klienta ponosi sklep.
  19. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań za zwrócone urządzenie. Zgodnie z ustawą, możliwość zwrotu nie dotyczy nagrań audio i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres C4i Consultants for Industry, ul. Jagiellońska 76, 03-301 Warszawa. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć własnoręcznie podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy, umożliwiające identyfikację klienta przed organem podatkowym oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu i zwrotu wpłaconej kwoty w ciągu 14 dni na konto Klienta. Powyższe uprawnienie klienta nie dotyczy sytuacji zakupu i odbioru towaru bezpośrednio w  sklepie siedzibie firmy.

  20. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki podczas dostawy przez kuriera nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane, zalecamy nie przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody w dwóch egzemplarzach w obecności kuriera. Nie jest to obligatoryjne dla osób fizycznych ale jest w interesie odbiorcy i usprawni to znacznie reklamację przesyłki".
  21. Informacje znajdujące się na stronach internetowych www.c4i.com.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki lub na dokumencie WZ- w przypadku odbioru  towaru w siedzibie firmy.

  22. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie C4i.