Regulamin ważny od 25.12.2014

Regulamin sklepu ważny od 25.12.2014r.

Sklep internetowy C4i dostępny pod adresem www.c4i.com.pl , prowadzony jest przez firmę Tomasz Trzaskalski C4i. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, przy ul. Batalionu Platerówek 3, kod pocztowy 03-308. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 7281146459, Regon: 140446405.


Regulamin zakupów:

1. Sklep internetowy C4i prowadzi sprzedaż dla firm oraz detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Rezerwacje produktów są przyjmowane przez stronę


2. Wszystkie produkty opisywane w sklepie C4i są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.


3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych C4i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie stanowią oferty w myśl kodeksu cywilnego, a kliknięcie "zamawiam" stanowi jedynie potwierdzenie rezerwacji produktu. Do potwierdzenia ceny dochodzi po weryfikacji zamówienia przez personel sklepu, a do umowy kupna sprzedaży przy odbiorze produktu przez klienta potwierdzonej jego podpisem na dokumencie WZ (wydanie zewnętrzne) w przypadku odbioru osobistego lub przy poświadczeniu odbioru przesyłki  kurierowi w przypadku skorzystania z przesyłki kurierskiej.


4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy faktury VAT lub paragon. Faktura VAT jest wysyłana drogą elektroniczną na podany przez Kupującego adres poczty elektronicznej, chyba że Klient wyraźnie zaznaczy, że faktura VAT powinna być dostarczona w formie tradycyjnej. Jeśli Klient wskaże dane firmowe w danych Kupującego podczas składania zamówienia w sklepie internetowym C4i,  będzie to oznaczało wyrażenie woli zawarcia umowy sprzedaży jako przedsiębiorca. W przypadku zamówień firmowych wymagane jest opłacenie ich z kont firmowych. Wpłaty prywatne na poczet zamówień firmowych nie będą honorowane.


5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi podczas zakupu, zobacz cennik kosztów transportu, dotyczący wysyłki na terenie Polski. Możliwa jest także wysyłka zamówionego towaru za granicę po uprzedniej wycenie kosztów. Możemy odmówić wysyłki za granicę, jeśli wiążą się z nią dodatkowe koszty związane np z odprawą celną.


6. Wszystkie telefoniczne zgłoszenia chęci zakupu towarów są potwierdzane przez C4i za pomocą wiadomości email (lub w niektórych przypadkach w formie listownej), wysyłanej do Kupującego, stanowiącej potwierdzenie zamówienia w zakresie nazwy, ilości i ceny zamówionego towaru, sposobu płatności, terminu wysyłki i wymagają także zwrotnego potwierdzenia akceptacji powyższych warunków przez Kupującego w postaci wiadomości email (lub w niektórych przypadkach w formie listownej). W przypadku niedopełnienia utrwalenia zamówienia w powyższy sposób przez Kupującego, nie zostanie ono zrealizowane.


7. Możliwe są następujące formy płatności, wysyłki i odbioru:

  • Za pobraniem - gotówką kurierowi przy odbiorze towaru. Ta forma płatności wymaga telefonicznego potwierdzenia. UWAGA: ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD TEJ FORMY PŁATNOŚCI DLA KONKRETNEGO KLIENTA lub PRODUKTU.
  • Przelewem. Po zarezerwowaniu towaru w naszym magazynie, wysłana jest wiadomość e-mail z numerem rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym paczka jest pakowana i wysyłana lub uzgadniany jest odbiór osobisty urządzenia.
  • Płatność elektroniczna: kartą płatniczą, ratalna, przelewem natychmiastowym (pay-by-link, blik) lub tradycyjnym - akceptujemy płatności poprzez serwisy PayU, Przelewy24 oraz Cashbill. Po potwierdzeniu wpłaty przez serwis obsługujący płatności on-line, paczka jest pakowana i wysyłana lub uzgadniany jest odbiór osobisty towaru.

    Przy płatności poprzez serwis PayU - Obsługę płatności ratalnych, elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi PayU.pl – spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000 zł w całości opłacony, NIP: 779-23-08-495.

    Przy płatności poprzez serwis Przelewy24 - Obsługę płatnośc ratalnych, elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

    Przy płatności poprzez serwis Cashbill - Obsługę płatności elektronicznych prowadzi CashBill Spółka Akcyjna z siedzibą w Dąbrowie Górniczej, przy ul. Rejtana 20, 41-300 Dąbrowa Górnicza, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000323297, NIP: 6292410801, REGON: 241048572, wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, pod numerem IP10/2013.

Zarówno przy zamówieniach opłaconych wcześniej jak i przesyłkach pobraniowych, w przypadku nieodebrania przesyłki lub problemów z jej dostarczeniem, odbiorca poniesie  koszty powstałe z tego tytułu (koszt magazynowania w oddziale firmy kurierskiej, kolejnych prób doręczenia oraz zwrotu paczki do nadawcy).

  • Odbiór osobisty - zakup w siedzibie firmy C4i możliwy jest jedynie po dokonaniu przedpłaty na rachunek bankowy lub płatności kartą online oraz wyłącznie po telefonicznym uzgodnieniu terminu.  Odbiór jest możliwy w następujących przedziałach godzinowych: 9:00-12:00 i 15:00-17:30. Osoba odbierająca powinna podać numer zamówienia oraz posiadać przy sobie dokument potwierdzający tożsamość.
  • Płatność kartą płatniczą lub BLIK przy odbiorze towaru w siedzibie firmy. Wyłącznie po telefonicznym uzgodnieniu terminu(nie prowadzimy sklepu stacjonarnego). Odbiór z płatnością kartą jest możliwy w dni powszednie w następujących przedziałach godzinowych: 9:00-12:00 i 15:00-17:30 oraz wyłącznie po telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu terminu.


8. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, C4i zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem.


9. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia do chwili skompletowania zamówionego towaru i przygotowania go do wysyłki. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.


10. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy
W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej (kiedy taka płatność będzie umożliwiona). Przesyłki nadane firmą kurierską, dostarczane są zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.


11. Dokładamy wszelkich starań, aby Klienci byli poinformowani o nadaniu przesyłki. Firma kurierska w dniu dostarczenia przesyłki informuje Państwa o dostawie za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres podany przez Państwa w zamówieniu. Jeśli towar jest wysyłany w inny sposób niż za pomocą kuriera DPD, po nadaniu jest wysyłany e-mail z nazwą przewoźnika i numerem przesyłki. Jeśli życzą sobie Państwo otrzymać numer przesyłki wcześniej i prosimy o informację w trakcie składania zamówienia.


12. W przypadku realizacji praw gwarancyjnych przez Klienta i wysłania przez Klienta produktu do sprawdzenia przez C4i Ziova Shop, Klient zobowiązuje się do pokrycia kosztów sprawdzenia urządzenia przez C4i Ziova Shop (koszt zależy od produktu i od rodzaju usterki i wynosi minimum 60,00 zł +VAT), a także kosztów przesyłki zwrotnej, o ile reklamowany towar okaże się być sprawny. Powyższa uwaga dotyczy wyłącznie reklamacji zgłaszanych przez firmy, nie dotyczy zamówień konsumenckich.


13. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Okres gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. O ile nie zamieszczono dokładnej informacji na stronie, okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty zakupu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Towar posiadający gwarancję serwisu C4i należy wysłać do C4i firmą kurierską, np UPS lub DPD na adres: 03-308 Warszawa, Batalionu Platerówek 3, C4i Consultants for Industry PO OTRZYMANIU NR RMA. W tym celu prosimy skontaktować się z naszą firmą celem uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego RMA. Numer RMA należy dopisać na liście przewozowym przesyłki w polu "Instrukcje specjalne" lub ,,Uwagi". Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt C4i . C4i nie ponosi kosztu transportu zwrotnego w przypadku, gdy okaże się, że reklamowany produkt jest sprawny.


14. Sklep ponosi odpowiedzialność wobec Konsumentów - nabywców prywatnych przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową z tytułu rękojmi. Konsument traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli przed upływem 1 roku od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Dla firm obowiązek informowania o uszkodzeniu to okres 2 miesięcy.


15. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, po uzyskaniu numeru RMA, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej DPD na adres: Batalionu Platerówek 3, 03-308 Warszawa, C4i. W tym celu prosimy skontaktować się z naszą firmą celem uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego RMA.


16. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy. Żądanie zwrotu pieniędzy nie ma zastosowania, jeśli wada jest nieistotna lub jeśli C4i niezwłocznie wymieni wadliwą rzecz na wolną od wad lub usunie wadę (chyba że jest to kolejna wymiana lub naprawa, która nie przyniosła oczekiwanych skutków).


17. Jeżeli w ciągu 14 dni C4i nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznała żądanie za uzasadnione.


18. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny na magazynach sklepu, nowy towar zostanie wysłany w możliwie najszybszym, rozsądnym czasie. Jeżeli nie będzie to możliwe, sklep zaproponuje Konsumentowi zwrot równowartości ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.


19. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszt dostawy do klienta ponosi sklep.


20. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Rozdział 4, art. 27 i 28, konsument ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy na odległość w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument (lub upoważniona przez niego osoba; nie może to być jednak kurier firmy przewozowej), otrzymał zamówiony produkt. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować C4i o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego najlepiej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na podany niżej adres. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (wzór tutaj) wraz z jego załącznikiem - Protokołem przyjęcia zwrotu towaru. Oświadczenie konsumenta oraz Protokół przyjęcia zwrotu towaru muszą być podpisane własnoręcznie i umożliwiać jego identyfikację przed organem podatkowym oraz zawierać numer konta do zwrotu. Oświadczenie informujące o odstąpieniu może być wysłane w innej formie niż list polecony, jednakże w interesie Konsumenta należy zapewnić skuteczne jej dostarczenie do sprzedawcy, a taką skuteczność zapewnia list polecony. Po otrzymaniu oświadczenia wraz z załącznikiem, C4i wysyła informację do klienta o nadaniu przesyłce numeru RMA do zwrotu. Konsument ma obowiązek odesłania lub przekazania zakupionego towaru odpowiednio zabezpieczonego i oznaczonego nadanym numerem RMA do C4i w ciągu 14 dni od wysłania oświadczenia konsumenta. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań za zwrócony towar. Zgodnie z ustawą, możliwość zwrotu nie dotyczy: zamówionych usług, nagrań audio i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania oraz towarów sprowadzanych indywidualnie na zamówienie klienta i modyfikowanych sprzętowo lub programowo wyłącznie dla jego specyficznych potrzeb (produkt nieprefabrykowany). Powyższe uprawnienie klienta do zwrotu zakupionego towaru nie dotyczy także sytuacji zakupu i odbioru towaru bezpośrednio w siedzibie firmy. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres: C4i Consultants for Industry, ul. Batalionu Platerówek 3, 03-308 Warszawa. Wraz ze zwracanym produktem należy odesłać oryginalny paragon. Sklep w ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu i zwrotu wpłaconej kwoty w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta na konto Klienta. Przy czym C4i ma prawo do wstrzymania się ze zwrotem wpłaconej kwoty do czasu otrzymania zwróconego towaru. C4i nie zwraca dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym C4i. C4i dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W tym przypadku C4i zastrzega możliwość żądania od konsumenta odszkodowania.


21. W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, Kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli Kupujący stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie mechaniczne przedmiotu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika w tym spisać z przewoźnikiem protokół szkody w dwóch egzemplarzach w obecności kuriera pod odpowiedzialnością odszkodowawczą zgodnie z art. 45 KC. Zaleca się, aby wszelkie uszkodzenia mechaniczne były zgłoszone możliwie jak najszybciej, najlepiej w ciągu 24h od momentu odebrania przesyłki drogą mailową na adres biuro@c4i.com.pl, załączając skan lub zdjęcie listu przewozowego (protokołu szkody) oraz zdjęcia potwierdzające uszkodzenia. Gdy kurier nie pozwala na liście przewozowym odnotować uszkodzeń, zalecamy kontakt z naszym biurem pod numerem telefonu 22 398 33 42. W przypadku uszkodzeń lub ubytków przesyłki, których nie można było dostrzec podczas odbioru, Klient zobowiązany jest o nich poinformować przewoźnika najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przesyłki i zażądać sporządzenia protokołu szkody. W tym celu należy skontaktować się z C4i lub bezpośrednio z Działem Obsługi odpowiedniego przewoźnika w celu złożenia zlecenia na spisanie takiego protokołu. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec Sklepu, z tytułu ubytku lub uszkodzenia. W przypadku niedopełnienia przez Klienta obowiązku spisania protokołu szkody w ciągu 7dni od dostawy, Sklep uprawniony będzie do odmowy uwzględnienia reklamacji z tytułu wady produktu powstałej w czasie transportu w takim zakresie, w jakim niedochowanie obowiązków przez Klienta spowodowało utratę możliwości skutecznego dochodzenia roszczeń przez Sklep wobec przewoźnika. Powyższy obowiązek dotyczący sprawdzenia przesyłki podczas dostawy jest obligatoryjny dla odbiorców firmowych w celu skutecznego zgłoszenia reklamacji przesyłki.

22. Informacje znajdujące się na stronach internetowych www.c4i.com.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki lub na dokumencie WZ w przypadku odbioru towaru w siedzibie firmy.


23. W ramach realizacji umowy z Kupującym Sklep jest upoważniony przesłać na adres poczty elektronicznej Kupującego zaproszenie do wypełnienia ankiety posprzedażowej. Ankieta służy zbadaniu  opinii  o  przeprowadzonej  transakcji.  Kupujący  może  dobrowolnie  wypełnić ankietę

24. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie C4i dla zakupów od 25.12.2014.