Regulamin ważny od 25.12.2014

Regulamin sklepu ważny od 25.12.2014r.

Sklep internetowy C4i dostępny pod adresem www.c4i.com.pl , prowadzony jest przez firmę Tomasz Trzaskalski C4i. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, przy ul. Batalionu Platerówek 3, kod pocztowy 03-308. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 7281146459, Regon: 140446405.


Regulamin zakupów:

1. Sklep internetowy C4i prowadzi sprzedaż dla firm oraz detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Rezerwacje produktów są przyjmowane przez stronę http://www.c4i.com.pl


2. Wszystkie produkty opisywane w sklepie C4i są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.


3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych C4i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie stanowią oferty w myśl kodeksu cywilnego, a kliknięcie "zamawiam" stanowi jedynie potwierdzenie rezerwacji produktu. Do potwierdzenia ceny dochodzi po weryfikacji zamówienia przez personel sklepu, a do umowy kupna sprzedaży przy odbiorze produktu przez klienta potwierdzonej jego podpisem na dokumencie WZ (wydanie zewnętrzne) w przypadku odbioru osobistego lub przy poświadczeniu odbioru przesyłki  kurierowi w przypadku skorzystania z przesyłki kurierskiej.


4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy faktury VAT lub paragon. Faktury VAT są wysyłane wyłącznie w formie elektronicznej. Istnieje możliwość wystawienia faktury papierowej na życzenie.


5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi podczas zakupu, zobacz cennik kosztów transportu, dotyczący wysyłki na terenie Polski. Możliwa jest także wysyłka zamówionego towaru za granicę po uprzedniej wycenie kosztów. Możemy odmówić wysyłki za granicę, jeśli wiążą się z nią dodatkowe koszty związane np z odprawą celną.


6. Wszystkie telefoniczne zgłoszenia chęci zakupu towarów są potwierdzane przez C4i za pomocą wiadomości email (lub w niektórych przypadkach w formie listownej), wysyłanej do Kupującego, stanowiącej potwierdzenie zamówienia w zakresie nazwy, ilości i ceny zamówionego towaru, sposobu płatności, terminu wysyłki i wymagają także zwrotnego potwierdzenia akceptacji powyższych warunków przez Kupującego w postaci wiadomości email (lub w niektórych przypadkach w formie listownej). W przypadku niedopełnienia utrwalenia zamówienia w powyższy sposób przez Kupującego, nie zostanie ono zrealizowane.


7. Możliwe są następujące formy płatności:

  • Za pobraniem - gotówką kurierowi przy odbiorze towaru. Ta forma płatności wymaga telefonicznego potwierdzenia. UWAGA: ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD TEJ FORMY PŁATNOŚCI DLA KONKRETNEGO KLIENTA lub PRODUKTU. W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem odbiorca poniesie koszty powstałe z tego tytułu ( koszt magazynowania, kolejnych prób doręczenia oraz zwrotu paczki)
  • Przelewem. Po zarezerwowaniu towaru w naszym magazynie, wysłana jest wiadomość e-mail z numerem rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym paczka jest pakowana i wysyłana lub uzgadniany jest odbiór osobisty urządzenia.
  • Płatność kartą - akceptujemy płatności poprzez serwis PayU oraz Przelewy24.
    Oba serwisy umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków. Towar wysyłany jest dopiero po jego opłaceniu.

    Przy płatności poprzez serwis PayU - Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi PayU.pl – spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000 zł w całości opłacony, NIP: 779-23-08-495.

    Przy płatności poprzez serwis Przelewy24 - Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

    Po potwierdzeniu wpłaty przez serwis obsługujący płatności kartą, paczka jest pakowana i wysyłana lub uzgadniany jest odbiór osobisty towaru.

  • Odbiór osobisty - zakup w siedzibie firmy C4i możliwy jest jedynie po dokonaniu przedpłaty na rachunek bankowy lub płatności kartą oraz wyłącznie po telefonicznym uzgodnieniu terminu. Osoba odbierająca powinna podać numer zamówienia oraz posiadać przy sobie dowód tożsamości.


8. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, C4i zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem.


9. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia do chwili skompletowania zamówionego towaru i przygotowania go do wysyłki. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.


10. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy
W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej (kiedy taka płatność będzie umożliwiona). Przesyłki nadane firmą kurierską, dostarczane są zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.


11. Dokładamy wszelkich starań, aby Klienci byli poinformowani o nadaniu przesyłki. Firma kurierska w dniu dostarczenia przesyłki informuje Państwa o dostawie za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres podany przez Państwa w zamówieniu. Jeśli towar jest wysyłany w inny sposób niż za pomocą kuriera DPD, po nadaniu jest wysyłany e-mail z nazwą przewoźnika i numerem przesyłki. Jeśli życzą sobie Państwo otrzymać numer przesyłki wcześniej i prosimy o informację w trakcie składania zamówienia.


12. W przypadku realizacji praw gwarancyjnych przez Klienta i wysłania przez Klienta produktu do sprawdzenia przez C4i Ziova Shop, Klient zobowiązuje się do pokrycia kosztów sprawdzenia urządzenia przez C4i Ziova Shop (koszt zależy od produktu i od rodzaju usterki i wynosi minimum 60,00 zł +VAT), a także kosztów przesyłki zwrotnej, o ile reklamowany towar okaże się być sprawny. Powyższa uwaga dotyczy wyłącznie reklamacji zgłaszanych przez firmy, nie dotyczy zamówień konsumenckich.


13. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Okres gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Towar posiadający gwarancję serwisu C4i należy wysłać do C4i firmą kurierską, np UPS lub DPD na adres: 03-308 Warszawa, Batalionu Platerówek 3, C4i Consultants for Industry PO OTRZYMANIU NR RMA. W tym celu prosimy skontaktować się z naszą firmą celem uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego RMA. Numer RMA należy dopisać na liście przewozowym przesyłki w polu "Instrukcje specjalne" lub ,,Uwagi". Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt C4i . C4i nie ponosi kosztu transportu zwrotnego w przypadku, gdy okaże się, że reklamowany produkt jest sprawny.


14. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową z tytułu rękojmi. Konsument traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli przed upływem 1 roku od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Dla firm obowiązek informowania o uszkodzeniu to okres 2 miesięcy.


15. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, po uzyskaniu numeru RMA, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej DPD na adres: Batalionu Platerówek 3, 03-308 Warszawa, C4i. W tym celu prosimy skontaktować się z naszą firmą celem uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego RMA.


16. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy. Żądanie zwrotu pieniędzy nie ma zastosowania, jeśli wada jest nieistotna lub jeśli C4i niezwłocznie wymieni wadliwą rzecz na wolną od wad lub usunie wadę (chyba że jest to kolejna wymiana lub naprawa, która nie przyniosła oczekiwanych skutków).


17. Jeżeli w ciągu 14 dni C4i nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznała żądanie za uzasadnione.


18. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny na magazynach sklepu, nowy towar zostanie wysłany w możliwie najszybszym, rozsądnym czasie. Jeżeli nie będzie to możliwe, sklep zaproponuje Konsumentowi zwrot równowartości ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.


19. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszt dostawy do klienta ponosi sklep.


20. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Rozdział 4, art. 27 i 28, konsument ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy na odległość w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument (lub upoważniona przez niego osoba; nie może to być jednak kurier firmy przewozowej), otrzymał zamówiony produkt. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować C4i o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na podany niżej adres. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (wzór tutaj) wraz z jego załącznikiem - Protokołem przyjęcia zwrotu towaru. Oświadczenie konsumenta oraz Protokół przyjęcia zwrotu towaru muszą być podpisane własnoręcznie i umożliwiać jego identyfikację przed organem podatkowym oraz zawierać numer konta do zwrotu. Po otrzymaniu oświadczenia wraz z załącznikiem, C4i wysyła informację do klienta o nadaniu przesyłce numeru RMA do zwrotu. Konsument ma obowiązek odesłania lub przekazania zakupionego towaru odpowiednio zabezpieczonego i oznaczonego nadanym numerem RMA do C4i w ciągu 14 dni od wysłania oświadczenia konsumenta. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań za zwrócony towar. Zgodnie z ustawą, możliwość zwrotu nie dotyczy: zamówionych usług, nagrań audio i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania oraz towarów sprowadzanych indywidualnie na zamówienie klienta i modyfikowanych sprzętowo lub programowo wyłącznie dla jego specyficznych potrzeb (produkt nieprefabrykowany). Nie ma także możliwości zwrotu towarów zakupionych na kwotę niższą niż 50,00 zł. Powyższe uprawnienie klienta do zwrotu zakupionego towaru nie dotyczy także sytuacji zakupu i odbioru towaru bezpośrednio w siedzibie firmy. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres: C4i Consultants for Industry, ul. Batalionu Platerówek 3, 03-308 Warszawa. Wraz ze zwracanym produktem należy odesłać oryginalny paragon. Sklep w ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu i zwrotu wpłaconej kwoty w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta na konto Klienta. Przy czym C4i ma prawo do wstrzymania się ze zwrotem wpłaconej kwoty do czasu otrzymania zwróconego towaru. C4i nie zwraca dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym C4i. C4i dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W tym przypadku C4i zastrzega możliwość żądania od konsumenta odszkodowania.


21. W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, Kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli Kupujący stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie mechaniczne przedmiotu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika w tym spisać z przewoźnikiem protokół szkody w dwóch egzemplarzach w obecności kuriera pod odpowiedzialnością odszkodowawczą zgodnie z art. 45 KC. Zaleca się, aby wszelkie uszkodzenia mechaniczne były zgłoszone możliwie jak najszybciej, najlepiej w ciągu 24h od momentu odebrania przesyłki drogą mailową na adres biuro@c4i.com.pl, załączając skan lub zdjęcie listu przewozowego (protokołu szkody) oraz zdjęcia potwierdzające uszkodzenia. Gdy kurier nie pozwala na liście przewozowym odnotować uszkodzeń, zalecamy kontakt z naszym biurem pod numerem telefonu 22 398 33 42. W przypadku uszkodzeń lub ubytków przesyłki, których nie można było dostrzec podczas odbioru, Klient zobowiązany jest o nich poinformować przewoźnika najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przesyłki i zażądać sporządzenia protokołu szkody. W tym celu należy skontaktować się z C4i lub bezpośrednio z Działem Obsługi odpowiedniego przewoźnika w celu złożenia zlecenia na spisanie takiego protokołu. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec Sklepu, z tytułu ubytku lub uszkodzenia. W przypadku niedopełnienia przez Klienta obowiązku spisania protokołu szkody w ciągu 7dni od dostawy, Sklep uprawniony będzie do odmowy uwzględnienia reklamacji z tytułu wady produktu powstałej w czasie transportu w takim zakresie, w jakim niedochowanie obowiązków przez Klienta spowodowało utratę możliwości skutecznego dochodzenia roszczeń przez Sklep wobec przewoźnika. Powyższy obowiązek dotyczący sprawdzenia przesyłki podczas dostawy jest obligatoryjny dla odbiorców firmowych w celu skutecznego zgłoszenia reklamacji przesyłki.

22. Informacje znajdujące się na stronach internetowych www.c4i.com.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki lub na dokumencie WZ w przypadku odbioru towaru w siedzibie firmy.


23. W ramach realizacji umowy z Kupującym Sklep jest upoważniony przesłać na adres poczty elektronicznej Kupującego zaproszenie do wypełnienia ankiety posprzedażowej. Ankieta służy zbadaniu  opinii  o  przeprowadzonej  transakcji.  Kupujący  może  dobrowolnie  wypełnić ankietę

24. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie C4i dla zakupów od 25.12.2014.



Polityka prywatności serwisu www.c4i.com.pl 

1.Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich usług sklepu internetowego www.c4i.com.pl
2. C4i jest Administratorem Danych Osobowych Klientów Sklepu Internetowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U ., Nr 133, poz. 883)

3.W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi - ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktami wykonawczymi i aktami prawa wspólnotowego.

4. Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.

5. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
a.)poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje
b.)poprzez gromadzenie plików “cookies” [patrz polityka plików “cookies”].

6. Serwis C4i zbiera informacje dobrowolnie podane przez użytkownika.

7. C4i  przetwarza dane osobowe użytkownika w celu realizacji zamówienia. Podanie przez użytkownika danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji zamówienia. C4i w celu realizacji zamówienia udostępnia dane osobowe użytkownika w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia innym podmiotom, takim jak firmy kurierskie, operatorzy płatności, ubezpieczyciele, serwisy aukcyjne

8. C4i może przetwarzać dane osobowe użytkownika w celach marketingowych tylko za zgodą użytkownika.

9. C4i może udostępniać dane osobowe użytkownika osobom trzecim tylko za zgodą użytkownika.

10. Do danych zawartych w formularzu przysługuje wgląd osobie fizycznej, która je tam umieściła. Osoba ta ma również prawo do modyfikacji i żądania zaprzestania ich przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie.

11. Użytkownik zapisując się na newsletter C4i wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, ze zmianami).

12. Użytkownik może w dowolnym terminie zrezygnować z otrzymywania newslettera C4i.

13. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.

14. W Serwisie C4i mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie i nie są w żaden sposób nadzorowane przez serwis C4i. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.




Polityka plików “cookies”

1.Poprzez pliki “cookies” należy rozumieć dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. W szczególności są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

2.Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

3.Pliki cookies przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Operator wykorzystuje te pliki do:
a.)możliwości logowania i utrzymywania sesji użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu
b.)dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę
c.)do tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika.

4. Pliki cookies wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

5. Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. Ustawienia te mogą zostać zmienione przez Użytkownika w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę “cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenia użytkownika.

6. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
    Przykładowe opcje edytowania w popularnych przeglądarkach:
a.)Mozilla Firefox: www.support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
b.)Internet Explorer: www.support.microsoft.com/kb/278835/pl
c.)Google Chrome: www.support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
d.)Safari: www.safari.helpmax.net/pl/oszczedzanie-czasu/blokowanie-zawartosci/


7. Operator Serwisu informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą uniemożliwić poprawne działanie Stron Internetowych.